שוק האוזניות האלחוטיות אמנם נמצא איתנו לא מעט זמן, אך במהלך השנתיים האחרונות החל להתפתח לו תת שוק חדש וייחודי, וזהו שוק אוזניות ה-True Wireless, שמתייחס לאוזניות אלחוטיות לחלוטין - האוזניה הימנית וזו השמאלית מופרדות אחת מן השניה באופן מוחלט. אחת מן היצרניות הפופולריות ביותר בפלח שוק זה היא אפל עם אוזניות ה-Apple AirPods. כעת, הערכות חדשות מעידות על כך שענקיות טכנולוגיה אמריקאיות נוספות מעוניינות "לגנוב" מהצלחתה של אפל ולהשיק אוזניות מתחרות.
ההערכות החדשות מגיעות אלינו מאנליסט הטכנולוגיה המוכר, מינג-צ'י קאו, שנוהג לשחרר מפעם לפעם הערכות המתייחסות לפועלה של אפל וחברות טכנולוגיה נוספות בשוק. לפיו, הצלחתן של אוזניות ה-AirPods משכה את תשומת הלב של גוגל ואמזון, ואלו עומלות בימים אלו על פיתוחן של אוזניות True-Wireless מתחרות.
אוזניות ה-TrueWireless של גוגל ואמזון, כך נמסר, יגיעו לשוק במהלך המחצית השניה של 2019. מצידה של גוגל ניתן להעריך כי אלו יושקו יחד עם דור מכשירי הדגל הבא של החברה, סדרת Pixel 4, סביב חודשי הסתיו. מכיוונה של אמזון אין צפי למועד השקה מדוייק.
צמד האוזניות האלחוטיות של גוגל ואמזון יריצו באופן מובנה את העוזרות הוירטואליות של השתיים - Google Assistant ו-Alexa, בהתאמה. לטענת קאו, את היתרון של אמזון מול אפל מעניקה לה Alexa, בעוד היתרון היחסי של גוגל מול אפל ניתן לחברה מכיוון שאוזניות ה-AirPods אינן עובדות בצורה מצויינת כפי שהן עובדות במכשירי iOS. כך, ומכיוון שגוגל יכולה לפתח אוזניות שיעבדו באופן מצויין על מכשירי אנדרואיד כיצרנית מערכת ההפעלה, לזו יש יתרון מהותי בזירה זו.