ענקית האודיו ומוצרי הסאונד היוקרתיים מדנמרק, חברת באנג&אולפסן (Bang&Olufsen), בשיתוף עם היבואנית הרשמית של מוצרי המותג בישראל, חברת ביקונקט, קיימו מוקדם יותר היום (ג', 28.05) מסיבת עיתונאים חגיגית בתל אביב, במסגרתה הן השיקו את חנות המותג הראשונה לחברת B&O בישראל.
חנות המותג של B&O בישראל שנפתחת היום, הוקמה בקניון TLV Fashion בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים, והיא מציעה את כל המוצרים המוכרים של המותג הדני שהספיקו לעלות על מדפי החנויות בישראל לאחרונה: רמקולים אלחוטיים וניידים, אוזניות נטולות חוטים, אוזניות בלוטות' OnEar ועוד.
אלא שמלבד אלו, החנות תציג ותציע לרכישה גם מגוון מוצרים חדשים שטרם נראו בישראל, בהם רמקול רצפתי מסוג BeoLab 50 במחיר של החל מ-99,000 שקלים לזוג רמקולים; מסך הטלוויזיה 65 BeoVision Eclipse עם צג OLED ורמקול חכם מבית B&O במחיר של 33,000 שקלים; שלט חכם לשליטה על מוצרי B&O מדגם BeoRemote ובמחיר 1,190 שקלים ועוד.
מדבריו של רונן ברקוביץ', מנכ"ל יבואנית B&O בישראל, חברת ביקונקט:
"עוד לפני הפתיחה הרשמית החנות הפכה להיות מוקד התעניינות לחובבי הסאונד האיכותי ובעלי מוצרים קודמים של המותג אשר שווקו לאורך השנים. החנות תאפשר הן ללקוחות פרטיים והן למעצבי פנים ואדריכלים לתכנן את חלל המגורים שלהם בשילוב מערכות הסאונד על מנת להאזין למוזיקה לא רק באיכות הגבוה ביותר אלא גם בעיצובים המיוחדים ביותר"
חנות המותג הרשמית של B&O מגיעה לישראל זמן קצר אחרי פתיחת חנות דומה של חברת DJI והקמתו של הסניף השני לחנות המותג של שיאומי בישראל. נראה שהנציגויות המקומיות של חברות הטכנולוגיה צופות מקרוב בפוטנציאל שבשוק הישראלי, חרף גודלו, ובוחרות להקים בו חנויות מותג מקומיות שנועדו לא רק לטובת רכישות המוצרים, אלא לטובת התנסות במוצרי החברה והגברת רמת השירות וחווית הלקוח.