שירות הזרמת הסרטים והסדרות הפופולרי "נטפליקס", שאוחז בנתח שוק מרשים במיוחד עם למעלה מ-139 מיליון מנויים ברחבי העולם ותמיכה נרחבת כמעט בכל פלטפורמה קיימת: החל ממערכות ההפעלה למובייל, iOS ואנדרואיד, ועד למסך המחשב והטלוויזיה בבית - ניתן לצפות בתכני נטפליקס מכל מקום. אך אין כמו לצפות בתכני נטפליקס על טלוויזיית סלון גדולה ואיכותית, ובנטפליקס דואגים כעת גם לשתף אותנו בטלוויזיות בהן תהיה הצפייה בשירות הטובה ביותר בשנת 2019.
כפי שהיא נוהגת לבצע מדי שנה, גם השנה החליטה נטפליקס לבחון באילו טלוויזיות תהיה הצפייה בתכנים השונים של Netflix לטובה ביותר. ישנם 7 קריטריונים שונים אותו בוחנת החברה במסגרת תוכנית Netflix Recommended TV, כאשר הטלוויזיות עליהן ממליצה נטפליקס קיבלו לזכותן לפחות 5 מתוך 7 הקריטריונים.
הקריטריונים כוללים: מהירות הטלוויזיה - זמן פתיחת אפליקציה וזמן הדלקת מסך הטלוויזיה; נוחות גישה לשירות - אם האייקון של אפליקציית נטפליקס מוצג באופן בולט ונגיש במסך הבית של הטלוויזיה החכמה והאם בשלט הטלוויזיה ישנו כפתור גישה ישירה לנטפליקס; ממשק ברזולוציה גבוהה - האם ממשק נטפליקס זמין ברזולוציה הגבוהה ביותר; גרסת אפליקציה מעודכנת - האם אפליקציית נטפליקס זמינה בגרסה החדשה ביותר; ו-Always Fresh - האם הטלוויזיה מאפשרת לאפליקציית נטפליקס לרוץ ברקע ולהתעדכן, כך שבכניסה אליה כל התוכן יהיה זמין באופן מידי ללא זמני המתנה.
עם הקריטריונים הללו, בחנה נטפליקס טלוויזיות שונות בשוק ומצאה להמליץ על סדרת מסכי ה-QLED 4K של סמסונג לשנת 2019, דגם המסגרת (The Frame), מסך ה-8K של החברה שמכונה Q900R וכן דגם הביניים RU8000. מלבד מסכי סמסונג, בנטפליקס ממליצים על מסכי ה-GX900, GX800 ו-GX940 של חברת פנסוניק, כמו גם על מסכי סוני מסוג A9G, X95G ו-X85G. מסכים אלו יקבלו את תג Netflix Recommended TV, שעשוי לסייע להם בקידום המכירות.
ראוי לציין כי חלק מן הקריטריונים אינם מעידים בהכרח על חווית הצפייה עצמה בתכני נטפליקס. כפתור נטפליקס בשלט ואייקון בולט במסכי הבית של הטלוויזיה החכמה אינם משפיעים על הצפייה, וכך גם זמן פתיחת האפליקציה - שמשתנה גם בהתאם ליכולות העיבוד של הטלוויזיה.
בבחירת הטלוויזיות המומלצות של נטפליקס בעיקר בולטת גישה שדורשת מהיצרניות לשים את אפליקציית נטפליקס בקידמת הממשק והטלוויזיה שלהן על מנת לסייע לחברה להגדיל את כמות הכניסות והצפיות בשירות. נוסף על כך, באף אחד מן הקריטריונים לא מזכירה או מציינת נטפליקס את איכות התצוגה, תמיכה או היעדר תמיכה ב-HDR וכן אינה מתייחסת לכל פיצ'ר הנוגע לצפייה עצמה - אלא רק לחווית השימוש באפליקציה ובשירות.