בחברת LG החליטו לשנות גישה ובמקום מכשירי פרימיום עם שמות מפוצצים הכוללים אותיות ומספרים, הם יתחילו לייצר מכשירים בדרג ביניים שיגיעו עם מפרט ממוצע ופיצ'רים שיספקו את המשתמש הפשוט ואף מעבר לזה ויכונו במילים המבטאות משמעות.
דגם ה-VELVET אותו הציגה היום החברה הוא השלב הראשון במהלך המוזכר לעיל כאשר העיצוב הפעם הוא מה שמדגיש חלק מהאסטרטגיה, עם גוף סימטרי שזורם בחלקות ומשרה מראה ומגע נעימים למשתמש. השימוש בשם קטיפה מבטא את מה שמנסים בחברה להעביר. המכשירים עתידים להגיע עם מעבדי סדרה 7 של חברת קוואלקום ותמיכה בדור 5.
"המיתוג החדש שלנו משקף מגמות עכשוויות של התייחסות לטעמו האישי והרגשות הייחודיים של האדם עם דגש רב יותר על עיצוב, אמר Chang Ma, סגן נשיא בכיר לאסטרטגיית מוצר בחטיבת מכשירי המובייל של החברה. זוהי גישה אינטואיטיבית יותר שאנחנו בטוחים שתהדהד עם הצרכנים של היום ותעזור לנו ליצור זהות מותג ברורה יותר".