איגוד הכדורסל הלאומי (NBA) ו-VIDAA USA INC הודיעו היום על שותפות רב שנתית בכדי להפוך את NBA LEAGUE PASS, שירות המנוי למשחקי הפרימיום בליגה, זמין לרכישה בכל הטלוויזיות של HISENSE וטושיבה דרך פלטפורמת הטלוויזיה החכמה של VIDAA. החל מעונת NBA 2020-21, יותר מ-20 מיליון משתמשים בטלוויזיות חכמות המאפשרות VIDAA ברחבי אפריקה, אסיה-פסיפיק, אירופה, אמריקה הלטינית והמזרח התיכון יוכלו לרכוש מנוי ולצפות במאות משחקי NBA בשידור ישיר.
בשילוב עם ה״הפעלה מחדש״ (SEASON RESTART) של עונת 2019-20, VIDAA תערוך קמפיינים על גבי מסכי HISENSE וטושיבה בארגנטינה, אוסטרליה, קרואטיה, צ'כיה, הודו, ישראל, מקסיקו, רוסיה, סרביה, סלובניה ודרום אפריקה, כולל הצעות עבור חבילות מנויים NBA LEAGUE PASS וההזדמנות לזכות בחוויה ייחודית של NBA בעונה הבאה.
"אני גאה שיצרנו קשר עם ה- NBA מכיוון שהיא אחת הליגות הפופולריות ביותר בעולם", אמר גיא אדרי, סגן נשיא בכיר ב-VIDAA העולמית. "המשימה שלנו היא להביא את הבילוי הספורטיבי הטוב ביותר - הגלובלי והמקומי לאוהדים בלחיצת כפתור. אנו מאפשרים את החוויה הטובה ביותר עבור הצרכנים ואוהדי ה- NBA בכל פינה בעולם".
NBA LEAGUE PASS מספק את הגישה המקיפה ביותר לעונה שלמה של משחקי NBA ב HI-DEF עם סטטיסטיקות חיות, שמע אלטרנטיבי ואפשרויות צפייה מרובות. למנויים תהיה גישה לשיפורי הצפייה במשחק הבא של ה-LEAGUE PASS של הדור הבא, כולל זוויות מצלמה חדשות, סטרימינג במגוון שפות, פרשנים בעלי השפעה ומפורסמים, ניתוח מעמיק, גרפיקה סטטיסטית ושילוב מדיה חברתית. למשתמשי VIDAA תהיה אפשרות לרכוש מגוון חבילות מנוי על סמך מיקומם.