החל מיום שלישי, 25 באוקטובר, אפל תציג יותר מודעות בחנות האפליקציות App Store. באימייל שנשלח למפתחים, אפל הודיעה שמודעות הקשורות לאפליקציות יתחילו להופיע בלשונית "היום" הראשית של App Store ובמקטע "אולי גם תאהב".
זוהי הפעם הראשונה שמפתחים יוכלו להציג מודעות בלשונית Today, שעד עכשיו הציגה רק תוכן שנבחר על ידי צוות App Store, ללא אפשרויות קידום בתשלום. על ידי שימוש בלשונית "אולי גם תאהב", מפתחים יוכלו כעת לקדם את האפליקציות שלהם בדפי אפליקציות אחרות.
בעבר, מודעות App Store הוצגו רק בתוצאות חיפוש על סמך מילות מפתח, ובלשונית "הצעות". כעת חנות האפליקציות תכילארבע אפשרויות פרסום בסך הכל. אפל הודיעה לראשונה על תוכניות להרחיב את כמות המודעות שלה ב-App Store ביולי. באוגוסט, האנליסט מארק גורמן דיווח שאפל רוצה להביא את הכנסות הפרסום שלה ללפחות 10 מיליארד דולר בשנה. בנוסף ל-App Store, גורמן אמר שאפל מתכננת להשיק מודעות בתוצאות חיפוש במפות אפל בשנה הבאה.