בהודעה לעיתונות שפורסמה היום, יצרנית הרכב אופל מציגה את התמונות הראשונות של ה-Opel Astra Electric. האסטרה החשמלית תגיע בשתי גרסאות: Wagon חמש דלתות וספורט Tourer.
אופל משתמשת באותה טכנולוגיה לאסטרה אלקטריק ואסטרה ספורט טורר אלקטריק המוכרת כבר מדגמי פיג'ו 308 ו-308 SW. הדגמים הראשונים יגיעו עם מנוע חשמלי יחיד בהנעה קדמית. הספק מגיע ל-156 כ"ס שהם כ-115 קילוואט. האסטרה החדשה מגיעה עם סוללה של 54 קילו-וואט שלפי WLTP מעניקה למכונית טווח של 416 ק"מ, עם טווח ריאלי של 310 ק"מ. יעילות המכונית לפי WLTP היא בסביבות 14.9 קוט"ש ל-100 ק"מ, אך אופל טוענת שהיא יכולה להגיע עד ל-12.7 קוט"ש.
אורכה של האסטרה הוא 4,374 מ"מ , משמעותית יותר מהפולקסווגן ID.3, אבל בסיס הגלגלים קצר ב-90 מ"מ, מה שמשפיע על מרווח הנוסעים מאחור. בדגם ה-Wagon תא המטען יהיה בנפח של 516 ליטר. תא הנהג של האסטרה החשמלית לא יהיה שונה מזה של הדגמים הנוכחיים, עם שני מסכים בגודל 10 אינץ' שיציגו את המידע החיוני לנהג ותפעול מערכת הבידור.
על פי החברה, בשימוש בתחנת טעינה ציבורית של 100 קילוואט, ניתן להטעין את הרכב מ-0 ל-80 אחוז תוך כ-30 דקות. ישנה תמיכה בטעינה של 11Kw באמצעות מטען המובנה. זה אומר בערך 7 שעות של חיבור.
ישנם שלושה מצבי נהיגה - אקו, רגיל וספורט והמהירות המרבית מגיעה ל-170 קמ"ש או 105 קמ"ש. אין מידע על זמני תאוצה, אך בהסתכלות על דגמי אסטרה אחרים עם נתוני מומנט והספק דומים, אפשר להניח שהאצה מ-0 ל-100 קמ"ש תיקח קצת פחות מ-8 שניות. למרות שאופל עדיין לא פירסמה את המחיר, הוא צפוי להיות כ-35 אלף יורו.