בצל משחקי המונדיאל הקרבים ובאים אלינו בצעדי ענק, חברת ישפאר, יבואנית הטלוויזיות של סוני בישראל, יחד עם הנציגות המקומית של היצרנית, הודיעו אמש (ב', 12.6), על ההשקה הרשמית של קו הטלוויזיות החדש שלה בישראל, Sony Bravia 2018. המחירים: החל מ-2,290 שקלים לדגמי סדרת 2018 עם מסך 32 אינץ'.
במסיבת העיתונאים שנערכה ביום שני האחרון, התמקדה היבואנית בהשקתה של טלוויזית ה-OLED מדגם Sony AF8. מדובר בטלוויזית הדגל של היצרנית היפנית, וזו מגיעה בגדלים 55 ו-65 אינץ', לצד מחיר התחלתי של 8,990 שקלים לגרסה הבסיסית. ה-AF8 מציעה למשתמשיה מנוע עיבוד תמונה חדש מדגם X1 Extreme Processor, שהופך, כך לטענת החברה, את הצבעים למציאותיים וחדים יותר.
נוסף על כך, מציע דגם ה-AF8 מנגנון החלקת תמונה מדגם X-Motion Clarity שמותאם בייחוד למשחקי ספורט, כמו גם טכנולוגיית צליל חדשה המכונה Acoustic Surface. טכנולוגיה זו מסוגלת לבצע שימוש בפאנל התצוגה עצמו כרמקול, זאת הודות לפולסים חשמליים הנשלחים אליו ומובילים להפקת צלילים "עמוקים ומדוייקים", לשון החברה.
מלבד סדרת מסכי הדגל שלה, השיקה סוני בישראל סדרות מסכי LED חדשות: Sony XF85 ו-Sony XF90. אלו מגיעים בגדלים של 49, 55, 65, 75 ו-85 אינץ', מציעים רזולוציית צפייה של 4K HDR ומריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד TV. כמו כן, תומכים הטלוויזיות בעוזרת הוירטואלית של גוגל, Google Assistant. מסכים אלו יצויידו בטכנולוגיית Hi-Res Audio ו-Clear Audio Plus, שיאפשרו עיבוד אודיו דיגיטלי המתיימר לספק סאונד באיכות מהגבוהות בשוק.
כלל המסכים מציעים קווי עיצוב דומים למדי כחלק מהשפה העיצובית המכונה על ידי היצרנית בשם Slice Of Living. כך, כוללים הדגמים השונים שוליים דקים למדי, רגליים אלגנטיות ומראה יוקרתי. נוסף לכך, מציעות הטלוויזיות שלט מחוות חדש בשם One Flick Remote בעודו כולל משטח מגע, תמיכה ב-NFC ועוד. כל הטלוויזיות מגיעות עם אחריות מלאה של 4 שנים, במחווה למשחקי מונדיאל 2018 הקרבים.