מנגנון הלחימה קליל ודומה לרוב משחקי הארקייד - בסיס המכניקה מוצג מיד בתחילת המשחק, בסדרת קרבות שמתארת את רוב סוגי המכות, השילובים ושאר הטכניקות המיוחדות שיבדילו בין ניצחון לתבוסה.
אין רגע דל במהלך העימותים: ניתן לנצל את הסביבה לטובת הדמות, מזריקת מחשב בוער על היריב ועד להטחתו באנדרטת טבע סמוכה. כשהמזל לא עמד לצדנו, הפעלנו את אופציית Clash, משחקון הימור על ביצועי הדמות בהמשך המשחק. כשהדמות שלנו ספגה מספיק פגיעות, נפתחה לנו האופציה להפעיל את ה- Super Moveשלה; מכה סינמטית ועוצמתית שיכולה בקלות להכריע את הקרב לטובתנו. מורכבות הקרב עלולה להיראות עמוסה אך נשמתו של המשחק טמונה בכך – יכולתו לייחד כל קרב ולהפוך אותו לגדול מהחיים, תודות למנגנון משחק שלא מפסיק להפתיע ובזכות אפקטים מדהימים שתומכים במשחקיות המהנה הזו.
כמיטב משחקי המכות, גם Injustice 2 מציע שילובי מכות (Combo) מרהיבים, המנצלים כל אלמנט בשדה הקרב. מה שמתחיל כאגרוף פשוט יכול להסתיים בסדרת מהלכים מתקדמת שניצלה את כל האמצעים שעמדו לרשותנו; העפת האויב לאוויר, ניצול של הסביבה בעודו נוחת והפעלת Super Move מיד בנחיתה. רצף שכזה עלול לקחת לשחקן המתחיל כמה שעות תרגול בכדי לשלוט בו אך תחושת הסיפוק בסוף מהלך שכזה פשוט מרגשת וגורמת לשחקן לחפש שילובים נוספים אצל דמויות אחרות.
המשחק מציע כמה רמות קושי והפער ביניהם מצוין: אין רמה שהייתה לנו קלה או קשה מדי ולאחר כמה שעות משחק בהחלט מורגשת עקומת למידה שהרשתה לנו להגביר את רמת הקושי ולקבל אתגר של ממש. ההבדלים בין רמות הקושי של האינטליגנציה המלאכותית מתבטאים בעיקר בשימוש נבון של טכניקות לחימה מתקדמות וניצול חכם של הסביבה העומדת לרשות האויב, אך העניין לא מורגש מדי ולרגע אין תחושה שהיריב הממוחשב מאפשרת לשחקן האנושי לבצע כל תרגיל העולה על רוחו – תמיד יש התנגדות, גם אם מינימלית. עדיין מעיכת כפתורים תעזור ברמת החלשות אך מרמת הקושי הבינונית ומעלה, נדרשת הבנה מלאה של טכניקת הקרב כדי לנצח את היריב.
כשסיימנו את הקמפיין ליחיד נחשפנו לעולם התוכן העשיר שהציע 2 Injustice. כמות בלתי נדלית של אביזרים, כלי לחימה, תלבושות ושיפורי דמות עומדות לרשות השחקנים, אשר מושגים בעיקר בשיטוט בקמפיין ליחיד והשלמת משימות משנה כמו ניצחון יריב באמצעות Super Move כמכה אחרונה, השלמת רצף אינטרקציות עם הסביבה ועוד. לצד האביזרים, צברנו נקודות ניסיון (XP) עבור הדמויות איתן נלחמנו, ששיפרו את יכולותיהן בקרב וקיבלנו גישה לאביזרים מתקדמים ששדרגו את כוחותיהם בשטח- החל מצמד אקדחים חדש להארלי קווין, דרך העצמת האגרופים של באטמן ועד שיפור הקלשון של אקווהמן בשיניים מחודדות יותר.
מצב משחק שאהבנו במיוחד הוא ה-Multiverse, המכיל מעין משימות משנה בהן השחקן צריך לנצח סדרת גיבורים בעולמות מקבילים לשלנו הניתנים לאיתור באמצעות סורק ה- Brother Eye. מדובר במשימות זמניות ומאתגרות אך מתגמלות מאוד – לשחקן שצולח עוד עולם רווי אויבים מובטחת למשל תלבושת נדירה לאחד מגיבורי העל או שדרוג נדיר במיוחד. שילוב האויבים המקורי, לצד התגמולים הבלתי מוגבלים וכמות העולמות שמשתנה ללא הרף הפכה את ה- Multiverse לסגנון המשחק האהוב עלינו, אשר טמן בחובו הרפתקאות שתמיד היה כיף לחקור.